Poniższą politykę możesz pobrać w formie PDF tutaj

 

Polityka prywatności ART2 Music

ART2 Paweł Walicki, z siedzibą w Warszawie, ul. Czerska 8/10, 00-732

NIP 952-146-15-76, REGON 140525530

 

Niniejsza Polityka prywatności (dalej: „Polityka”) określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych użytkowników w serwisach internetowych udostępnionych w domenach art2music.pl oraz art2musicshop.pl (dalej: „Serwisy”) oraz subskrybentów newslettera ART2 Music. Przed rozpoczęciem korzystania z Serwisów i/lub newslettera jego użytkownicy (dalej: „Użytkownicy”) zobowiązani są do zapoznania się z postanowieniami Polityki i jej akceptacji.

 

I. Dane Administratora danych osobowych

Administratorem danych osobowych Użytkowników jest ART2 Paweł Walicki, z siedzibą w Warszawie, ul. Czerska 8/10, 00-732, NIP 952-146-15-76, REGON 140525530

II. Cele i podstawy przetwarzania danych osobowych

Administrator może przetwarzać dane osobowe Użytkowników (dalej: „Dane”) w celu:

  1. wykonania usługi — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do wykonania umowy);
  2. rozpatrzenia reklamacji — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia lub wykonania umowy);
  3. w celach marketingowych zgodnie z ustawą z 16.07.2004 r. — Prawo telekomunikacyjne, w tym informacji o nowych produktach/promocjach/nowych usługach — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda);
  4. wystawienia faktury i spełnienia innych obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego przez Serwisy);
  5. ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes Administratora Danych Osobowych).
  6. administrowania stroną internetową – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes Administratora)

Administrator zapewnia ochronę Danych przez dostępem osób nieupoważnionych, zabraniem przez osobę nieuprawnioną oraz przetwarzaniem z naruszeniem przepisów.

III. Cookies

Pliki cookies oraz podobna technologia

  1. Administrator wykorzystuje pliki cookies w Serwisach.
  2. Pliki cookies stanowią niewielkie pliki tekstowe, zapisywane na urządzeniu informatycznym, z którego korzysta Użytkownik podczas przeglądania zawartości Serwisów, stosowane w celu zapewnienia poprawności działania oraz optymalnego wykorzystania funkcjonalności Serwisów.
  3. Informacje zbierane przy pomocy cookies pozwalają także dostosowywać korzystanie z Serwisów do indywidualnych potrzeb i preferencji Użytkownika, utrzymywać sesję Użytkownika w Serwisach po zalogowaniu, jak również służą do opracowywania ogólnych statystyk dotyczących korzystania z Serwisów w celu ulepszania struktury oraz zawartości Serwisów. Dane gromadzone z wykorzystaniem plików cookies mają charakter zbiorowy i nie służą indywidualizacji Użytkownika.
    • zapewnianie bezpieczeństwa — pliki cookies są wykorzystywane w celu uwierzytelniania użytkowników oraz zapobiegania nieupoważnionemu korzystaniu z panelu klienta. Służą zatem do ochrony danych osobowych użytkownika przed dostępem osób nieupoważnionych;
    • wpływ na procesy i wydajność korzystania ze strony internetowej — pliki cookies są wykorzystywane do tego, aby witryna sprawnie działała i aby można było korzystać z funkcji na niej dostępnych, co jest możliwe między innymi dzięki zapamiętywaniu ustawień pomiędzy kolejnymi odwiedzinami na stronie. Dzięki nim można zatem sprawnie poruszać się na stronie internetowej i poszczególnych podstronach;
    • stan sesji — w plikach cookies często są zapisywane informacje o tym, jak odwiedzający korzystają ze strony internetowej, np. które podstrony najczęściej wyświetlają. Umożliwiają również identyfikację błędów wyświetlanych na niektórych podstronach. Pliki cookies służące do zapisywania tzw. „stanu sesji” pomagają zatem ulepszać usługi i zwiększać komfort przeglądania stron;
    • utrzymanie stanu sesji — jeżeli klient loguje się do swojego panelu, to pliki cookies umożliwiają podtrzymanie sesji. Oznacza to, że po przejściu na inną podstronę nie trzeba każdorazowo podawać ponownie loginu i hasła, co sprzyja komfortowi korzystania ze strony internetowej;
    • tworzenie statystyk — dla celów statystycznych Serwisy mogą korzystać z usługi Google Analytics i podobnych, które umożliwiają zbieranie i przechowywanie danych dotyczących charakterystyki i działań osób korzystających z Serwisó. Dane pozyskiwane w związku z korzystaniem z narzędzi analitycznych takich jak Google Analytics mają charakter anonimowy i nie służą identyfikacji Użytkownika. Administrator nie łączy danych pochodzących z usługi Google Analytics z danymi osobowymi Użytkowników pozyskanymi w związku z korzystaniem przez nich z Serwisów lub oferowanych za jego pośrednictwem usług ani nie zezwala na takie łączenie jakiejkolwiek osobie trzeciej.
  4. Każdy Użytkownik Serwisów może zarządzać plikami cookies poprzez właściwą konfigurację ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik posiada także możliwość wyłączenia w swojej przeglądarce opcji przyjmowania cookies. Zabieg ten może jednak spowodować utrudnienie lub uniemożliwienie korzystania przez Użytkownika z Serwisów lub jego wybranych funkcji.

IV. Prawo wycofania zgody

W każdej chwili Użytkownik może wycofać udzieloną zgodę, przy czym wycofanie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

V. Wymóg podania danych osobowych

Podanie wszystkich Danych jest dobrowolne, jednak:

  1. podanie takich danych, jak imię, nazwisko, adres zamieszkania i dostawy, adres e-mail lub telefon może być konieczne do zawarcia umowy (w zależności od wybranej metody opłacenia i dostawy zamówienia);
  2. podanie takich informacji jak imię, nazwisko numer telefonu lub adres e-mail jest niezbędne do rozpatrzenia reklamacji, a w przypadku zwrotu pieniędzy — także podanie adresu zamieszkania i numeru rachunku bankowego;
  3. podatnie takich informacji jak imię, nazwisko numer telefonu i adres e-mail jest niezbędne do kontaktu telefonicznego oraz otrzymywania powiadomień sms i/lub e-mail w sprawach związanych z realizacją usługi;
  4. podanie takich danych, jak imię i nazwisko lub firma, adres siedziby, numer NIP jest konieczne do wystawienia faktury za usługi i wynika to z przepisów prawa (bez tych danych wystawienie faktury nie będzie możliwe).

VI. Odbiorcy danych osobowych

Dane mogą zostać przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora, m.in. operatorom płatności, firmom kurierskim, dostawcom usług IT, usług łączności telefonicznej – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z Administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora. Oprócz tego Administrator może zostać zobowiązany np. na podstawie przepisu prawa do udostępnienia Danych podmiotom prywatnym i publicznym.

VII. Okres przetwarzania danych osobowych

Dane nie będą przechowywane dłużej niż jest to niezbędne do celów, w których dane są przetwarzane oraz niż wynika to z obowiązujących przepisów prawa.

VIII. Uprawnienia podmiotów danych

  1. Użytkownik posiada prawo dostępu do swoich Danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych;
  2. Użytkownik posiada prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), jeżeli uważa, że jego Dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem.

 IX. Postanowienia końcowe

  1. W zakresie nieuregulowanym niniejszą Polityką obowiązują przepisy z zakresu ochrony danych osobowych.
  2. O wszelkich zmianach wprowadzonych do niniejszej Polityki prywatności Użytkownicy zostaną poinformowani drogą e-mailową.
  3. Niniejsza Polityka prywatności obowiązuje od dnia 25 maja 2018 r.